Новини

Порядок самостійної реєстрації РРО

Що потрібно для реєстрації РРО?

Де зареєструватися?


Реєстрація РРО здійснюється в податковому органі за основним місцем обліку суб'єкта господарювання як платника податків (глава 2 розд. II «Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги)», затвердженого наказом МФУ від 14.06.2016 р. № 547). 

Для реєстрації РРО суб'єкт господарювання або представник суб'єкта господарювання подає до податкового органу заяву про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-РРО (додаток 1 до Порядку № 547). 

Суб'єкти господарювання, включені до системи подання податкових документів в електронному вигляді, можуть подавати реєстраційні заяви за ф. № 1-РРО в електронній формі засобами електронного зв'язку. 

Реєстраційну заяву за ф. № 1-РРО суб'єкт господарювання може подати через приватну частину електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/login .

Для того, щоб зареєструвати РРО у 2021 р., необхідно:
1. Укласти Договір на введення в експлуатацію і технічне обслуговування РРО.
2. Зайти у свій електронний кабіет (на сайті https://cabinet.tax.gov.ua/login
— Натискаєте на кнопку «ВХІД» 
— Обираєте орган, який видав електронний ключ. 
— Обираєте електронний ключ, збережений на носії 
— Вводите свій пароль і зчитуєте ключ 
— Після вдалого зчитування ключа, потрапляєте в особистий кабінет.

3. У розділі «ЗАЯВИ» обираєте необхідну для вас заяву. 

4. Обираєте область, місто та податкову за місцем реєстрації Юр. особи або фіз. особи.

5. Реєстраційні дані на РРО у розділі «Реєстр».

6. Вводите дані заводського номеру без пробілів (далі автоматично підтягнуться інші поля).


7. Заповнюєте заяву на реєстрацію РРО, перевіряєте і зберігаєте.

8. Заповнюєте заяву на реєстрацію книги КОРО (за необхідноості), перевіряєте і зберігаєте.

Для полегшення заповнення заяв на реєстрацію РРО та книги КОРО, почніть заповнення заяви з пункту №6 -  заводський номер РРО




9. Підписуєте заповнену заяву і відправляєте на затвердження.

10. Далі - отримуєте підписане підтвердження реєстрації: «зеленим» — ПІДПИСАНО / «ЧЕРВОНИМ» — ПОМИЛКА

Отже, для подання заяви до ДПС у Вас обов'язково мають бути такі документи: 

  1. документ, що підтверджує право власності на РРО або право на володіння ним; 
  2. паспорт на РРО; 
  3. договір з ЦСО. 

Результатом успішного подання заяви стане резервування фіскального номера РРО в інформаційній системі ДПС. 
Якщо ваша заява на реєстрацію була опрацьована та підтверджена податковою, то довідка про резервування фіскального номера прийде до сервісного центру автоматично(ЦСО). 

Далі Центр сервісного обслуговування за інформацією від ДПС вводить ваш апарат в експлуатацію та опломбовує його. При цьому оформляє довідку про опломбування та акт введення в експлуатацію. До речі, ЦСО має надати вам також оригінал (у паперовому вигляді) цього Акту.

Термін введення: протягом 3-х календарних днів.

Якщо РРО був введений в експлуатацію своєчасно, ви отримаєте в своєму електронному кабінеті Свідоцтво про реєстрацію РРО (Реєстраційне посвідчення). Це означає, що процедура реєстрації успішно пройдена! Тепер можна встановити його на робоче місце, підключити до інтернету й користуватися.



Гарячі новини